Postări populare

joi, 6 ianuarie 2011

miercuri, 5 ianuarie 2011

Concurs

Fiindca n-am castigat nimic  niciodata sunt hotarat sa castig si eu ceva asa ca voi participa la cat mai multe concursuri pentru a avea sansa de a castiga.
In urma cu cateva zile am ratat sansa de a castiga un premiu, era un concurs cu punctaj si avea o regula care suna cam asa daca doi sau mai multi concurenti au acelasi punctaj se va alege castigatorul acelei pozitii prin random.org si din pacate m-am aflat in aceasta situatie pe penultima pozitie, ultima pozitie fiind ocupata de cineva cu un punctaj mai mic ca mine dar mult mai norocos. Eu am fost eliminat din clasament (asta e norocul meu la concursuri, ce pot sa mai zic, ma bucur ca nu am acelasi noroc si in viata de zi cu zi).
La inceput de an blogul Bazaconii.com, care scrie numai bazaconii indiferent de temperatura, timp, vreme, stare atmosferica situatie economica sau geo-politica a  initiat un concurs cu niste premii interesante...Bine inteles eu tintesc primul loc ca de fiecare data. Nu de alta dar daca as alege locul 3, exista sansa sa pierd o pozitie, doua astfel putand ca de pe locul 1 sa imi asigur spatele.
Ce va rog eu?
Sa intrati cat mai des pe  linkul acesta: CONCURENT si nu cumva sa va inscrieti si voi in concurs pentru a avea eu cele mai mari sanse de castig, fireste ca nu glumesc.
Fie ca cel mai bun sa castige!

marți, 4 ianuarie 2011

Pretul carburantului a sarit de 5 Ron


Tocmai am primit acest mesaj, mass ce-i drept dar sa stiti ca nu m-a deranjat deloc de asta am sa-l promovez si eu aici:
Protestul de la benzinarii trebuie sa CONTINUIE! Asa ca romani, haideti sa nu ne mai lasam calcati in picioare de patronii multimiliardari ai industriei petroliere si sa-i facem sa vada ce inseamna sa PIARDA BANI! Fiti solidari cu noi si in zilele de 17, 18 si 19 Ianuarie 2011 NU ALIMENTATI , NU INTRATI IN NICIO BENZINARIE ! Mergem cu mijloacele de transport in comun, cu bicicletele sau pe jos, dar NU MAI ALIMENTAM MASINILE pt a nu le mai umple buzunarele! Dati va rog mai departe acest mesaj pt ca nu esti singurul sofer care il citeste, mai sunt si alti ca tine, ca mine! Va multumim.Daca am fi toti de acord si am face un sacrificiu ar putea scadea preturile carburantilor !!! 
Ideea este ca niste mafioti dicteaza niste preturi astronomice...
1 Uniunea Europeana ne impune o acceza colosala
2 TVA-ul de 21%
3 Adaosul comercial consistent
ca sa va faceti am copiat niste valori publicate in 2007 de cei de la automarket:

Orase Lei noi/Litru
Romania 3.40
Londra 4.03
Paris 3.96
Oslo 3.93
Berlin 3.89
Roma 3.40
Moscova 1.75
Tokyo 2.71
Seul 3.68
Hong-Kong 3.82
Beijing 1.47
Sydney 2.16
Kuweit 0.46
Teheran 0.23
Buenos Aires 1.40
Sao Paulo 2.97
Havana 1.84
Caracas 0.09
Ciudad de Mexico 1.40
New York 1.68
San Francisco 2
Chicago 1.63
Toronto 1.98
Johannesburg 1.86

Pretul la poarta rafinariei in anul 2007 nu cred ca depasea 1.5 roni, iar acum mai mult de 2 nu cred ca este.
Ar fi bine sa le mai aratam ca putem rezista si fara ceva de care ei cred ca este indispensabil(banuiesc ca de asta maresc toata ziua preturile fara sa le fie frica ca vor iesi in pierdere).

Un vis, doua...

Blogatu m-a facut sa visez si ma intreaba cica, ce masina vreau sa imi cumpar.
Daca as gandi logic as zice:
1.una care sa-mi permit sa o cumpar
2. una care sa imi pot permite sa o intretin :
                             - motor mic
                             -motor diesel
                             -consum mic
                             -taxe, impozite si o Rovinieta reduse
                             -asigurare casco ieftina
                             -o masina care sa aibe o garantie lunga
                             -o masina care sa aibe piese de schimb ieftine
3. o masina cu o culoare serioasa
4. o masina in 4 usi
5. o marca nemteasca
Adunand toate variabilele ar reiesi o tricicleta nemteasca, fara sa fac misto asta mi-as putea permite.
Asta am crezut pana sa caut pe net, rezultatul fiind devastator click, pretul fiind un adevarat cosmar...M-am trezit din somn.
Adevarul este ca  mersul pe jos mi-a fost aproape din fragede pruncie... am mers pe jos la gradinita, am mers pe jos la scoala primara, am mers pe jos la scoala gimnaziala, am mers pe jos la liceu, merg pe jos la facultate si sper sa merg pe jos si la facultate...Mersul pe jos e sanatos si face piciorul frumos, cel putin asa am auzit!
Am obosit!
Cred ca am sa ma culc.
Noapte buna!zzzz

Noapte, din departare par ca vin doi motociclisti ...ma intreb: "Oare am mai vazut faruri xenon la motoare?Nu cred, dar daca masinile au de ce n-ar avea si motoarele."

Zgomotul  se aude din departare, un zgomot fantastic  asemeni maraitului unei feline de talie mare(un tigru) care vrea sa iti sfasie timpanele.
Se apropie nu poti distinge nimic din cauza intunericului, dar pare ciudat ca nu se aud 2 motoare iar cele 2 faruri sunt mereu simetrice, am un sentiment de teama si un fior pe sira spinarii ma cuprinde. Realizez in mintea mea ca nu este o masina, dar nu orice masina una foarte puternica simt vibratiile motorului in piept inima batandu-mi dupa ritmul pistoanelor. Incepe sa faca drifturi in jurul meu fumul gros al cauciucurilor nu imi da voie sa respir, incep sa ma sufoc, lesin...Dupa cateva clipe ma trezesc un camaro ss, negru, ma priveste furios si isi tureaza motorul asemeni unui taur care da furios din copite inaintea de ultimul atac. Ma simt incoltit si incerc sa  ma pregatesc asemeni unui toreador care isi gandeste miscarile si incearca sa evite animalul periculos. Masina pleaca cu scartiat de roti si se indreapta spre mine, nu mai am timpul necesar sa reactionez... un impact teribil ma trimite in aer, eram la  jumatate de metru in aer fata de pat, cad ma lovesc dupa care  aprind becul si realizez ca nu a fost decat un cosmar.


Sau eram in camera de spital?

luni, 3 ianuarie 2011

Eu chiar sunt certat cu facebook-ul!

Dupa cum bine stiti l-am atacat in cateva randuri, in niste articole mai vechi(dar nu am fost foarte virulent). Iar azi am zis sa ma alatur si eu progresului.

Incerc frumusel sa imi fac cont:
Prenume: Basil
Nume de familie:Pato
E-mailul tău: un cont de gmail
E-mailul, din nou:  acelasi cont de gmail
Parolă nouă: ati vrea sa o cunosteti, dar din pacate apare cu ****************(oare sunt destule caractere?)
Sunt: Masculin
Zi de naştere: 26 iulie 2010

Vroiam sa fac un cont de feisbuc blogului meu dar ce sa vezi! Vad ca este o chestie gratuita si ma asigura ca va ramane gratuita si mai jos:

Ne pare rău dar nu vă puteţi înregistra pe Facebook.

Dar eu ce am sunt interzis pe facebook? m-am gandit ca google si feisbuc sunt la cutite si poate nu accepta adrese de mail de la gmail, incerc cu una de yahoo dar acelasi rezultat.
Mi-am pus facebook-ul in cap! Oare ce se intampla cu adevarat ma indoiesc ca are ceva cu mine facebook-ul sau are?

duminică, 2 ianuarie 2011

Un an nou fericit!

Uite ca am ajuns sanatosi si in 2011, sper sa o facem la fel si in 2012 dar mai e ceva pana atunci asa ca va trebui sa mai astept pentru a vedea.
Nu am fost conectat la internet si nici la telefonie mobila sau fixa timp de o saptamana, un lucru bun pentru ca m-am relaxat dar cu un aspect negativ, nu am fost alaturi de voi de sarbatori(se zice ca trebuie sa fii de sarbatori alaturi de cei dragi).
Eu sunt bine sanatos, cu mult chef de munca si studiu  si fireste de scris.
Am planuri mari pentru noul an, planuri care va includ si pe voi dragii mei cititori.
Nu va spun dorintele mele fiindca se zice ca nu or sa se mai indeplineasca, dar sa stiti ca ele exista!
Acum sunt putin obosit, asa ca va las...

joi, 23 decembrie 2010

Rezultatele primei editii "Pana del Pato"

Mai sus aveti dovezile, sunt printscreen-uri  facute pe 23-12-2010 ora 15:47!
Nu cred ca vor exista conflicte fiindca nu exista premii!
"Cel mai bun blogger"
Locul 1 satirikon.ro (83 voturi)
Locul 2 unblogciudat.info (65 voturi)
Locul 3 bibabum.ro (31 voturi)
"Cea mai buna blogariță"
Locul 1 m-mnemosyne.blogspot.com (10 voturi)
Locul 2 roxy-guzzy.infozozoblog.info, zuzublog.info (6 voturi)
Locul 3 niceeynice.wordpress.com (5 voturi)


Sa speram ca la anul sa avem mult mai multi nominalizati, pe mai multe categorii si fireste daca o sa fie un an bogat si premii!
Le urez succes,felicitari si sarbatori fericite tuturor !

Concluzii din anul 2010

Pentru mine anul 2010 a fost unul fabulos pe plan profesional, am terminat liceul, am promovat examenul de Bacalaureat cu o medie onorabila, am intrat la facultatea la care mi-am dorit.
Pe plan financiar nu am stat prea bine, aproape tot anul. Abia acum simt ca incep sa imi revin putin!
In privinta blogului?
Avand in vedere ca am inceput sa scriu din cauza ca imi trebuia o preocupare in perioada vacantei de vara dupa admitere, o perioada lipsita de orice activitate. Cred ca am progresat incet dar sigur in aceste 3-4 luni de cand sunt alaturi de voi, cititorii mei. Sper ca nu v-am plictisit pana acum si de asemenea sper sa nu o fac nici in anii care vor urma.
Globber ma intreaba ce planuri are blogul meu pentru anul 2011.
O sa aplic la sistemul sau de consideratii:
Din punct de vedere:
*al frecventei articolelor: stiu ca multi spun ca e bine sa postezi in fiecare zi cel putin o data, eu sunt de parere ca cel mai bine este sa o faci de 3-4 ori pe saptamana
 *al conţinutului: incerc mereu sa imi definesc un stil, de asta nu sunt mereu constat, dar mereu incerc sa fiu original
*al design-ului.: am facut o schimbare anul acesta la dorinta publicului si cred acum ca a fost o decizie buna sa il modific. Cert este ca asta va ramane mult timp fiindca eu sunt un tip conservator.
*al traficului: toti bloggerii au o satisfactie cand vad ca le este citita  si apreciata munca, dar am inteles ca o data cu numarul mare de vizitatori apar si "vizitatorii negativi" (am cativa anonomi care se obosesc sa se contreze degeaba, fiindca le-am mai zis ca daca nu le place ceva sunt liberi sa caute in alta parte)
*abonaţilor: atata timp cat sunt oameni care citesc frecvent blogul nu este asa important sa se si aboneze, de obicei adevaratii abonati sunt cei care se implica si in comentarii nu doar asa printr-o afisare (gen o hartie, dar ei nu stiu ce se petrece pe aici)
interacţiunii: sa fiti cat mai activi!
M-am plictisit de lepse asa ca nu o mai trimit mai departe.

Niciun comentariu: