Postări populare

joi, 6 ianuarie 2011

M-am indragostit de Grecia! Impresii de calatorie

M-am indragostit de Grecia!Impresii de calatorie

 Tipareste articolul   |  Citeste alte articole 

Septembrie este luna ideala pentru o vacanta
in peninsula Kassandra !

Am fost in aceasta vara in Grecia, o tara fascinanta unde am petrecut o vacanta de neuitat. Marea are un efect magic asupra mea. As privi la nesfirsit imensitatea marii cu nuante unice, fascinante de albastru, verde si turcoaz.
Am evadat pentru 2 saptamini din atmosfera stresanta, prafuita, si superaglomerata a Bucurestiului. Multi dintre voi vor gindi: oare nu ne putem petrece o vacanta frumoasa in Romania ? De ce sa plecam in alte tari ? Este oare lipsa de patriotism ? Asa am gindit si eu multa vreme pina cind am citit intr-o carte despre dezvoltare personala ca e bine sa mergi in fiecare an intr-un loc necunoscut pentru a cunoaste oameni si civilizatii noi.
Socul a fost mai puternic decit ma asteptam. Preturi comparabile cu cele de la noi, servicii la un nivel superior si un raport excelent calitate-pret.
Mi-am petrecut vacanta in statiunea SIVIRI din peninsula Kassandra. Am gasit exact ceea ce imi doream: liniste, relaxare, peisaje interesante, oameni primitori. Am ales varianta turismului individual. Nu ne-am dorit un sejur cu pachet de servicii complet. Mi s-a parut mai interesant sa avem cazarea asigurata, sa ne plimbam cu masina prin diferite zone ale peninsulei si sa mincam in diverse locuri.


Peninsula Kassandra este plina de neprevazut si exotism cu vegetatie luxurianta, o imbinare incintatoare intre munte si mare. Golfuri fascinante, leandrii cu flori viu colorate, paduri de pin si livezi de maslini.
Varietatea peisajului te provoaca sa-l explorezi. Am vizitat in fiecare zi o alta zona a peninsulei si nici nu am simtit cind a trecut timpul si vacanta s-a sfirsit.


Am locuit intr-o garsoniera foarte frumoasa in cadrul Complexului ALKIONI din Siviri chiar pe malul marii. Acest complex este format din doua mini-hoteluri care ofera cazare in garsoniere si apartamente spatioase, amenajate cu bun gust, cu mobilier din lemn, bucatarie complet echipata, televizor, baie si terasa.
Cea mai mare bucurie a fost faptul ca terasa avea vedere la mare si puteam admira Marea Egee si apusurile de soare. M-am simtit foarte bine in acest loc si sunt sigura ca voi reveni.
Am fost primiti cu multa caldura si amabilitate de John Karagiannis si familia lui. Mi-a placut acest tip de turism. Fiecare vila sau mini-hotel reprezinta o afacere de familie in care sunt implicati activ toti membrii familiei. Am admirat pasiunea cu care familia Karagiannis desfasoara aceasta afacere si m-am gindit: oare cind se vor implica si romanii in acest tip de turism(exista si la noi dar e prea putin dezvoltat) care sa puna in valoare frumusetile tarii noastre si sa le sporeasca veniturile ?
Am ajuns la concluzia ca merita sa muncesc din greu 1 an pentru a-mi permite sa am o vacanta de vis, sa vad locuri noi si sa cunosc oameni interesanti.
Va doresc o vara frumoasa in continuare, sa va relaxati si sa acumulati energie pentru a merge mai departe…..
Daca doriti sa vizitati Peninsula Kassandra, va recomand 
Alkioni Studios & Apartments
 
din statiunea Siviri. Veti fi primiti cu caldura si ospitalitate !

Expertii Herbalife
Medici renumiti din intreaga lume reuniti in munca de cercetare stiintifica pentru o viata mai sanatoasa, longevitate si combaterea obezitatii
Louis Ignaro - premiul Nobel
Louis Ignaro, Laureat la Premiului Nobel face parte din echipa de cercetatori care creaza produse noi, unice in lume
Nutritia Celulara
Esenta sanatatii si tineretii

Nutritie celulara
Hrana vie va poate prelungi viata !
Hrana vie 
Detoxifierea o necesitate!!!
Detoxifierea - o necesitate
Alimentatia naturala si longevitatea
Alimentatie naturala



2003 © Adriana Beldie.
Toate drepturile rezervate.
Informatiile prezentate in acest site se refera la stil de viata si alimentatie sanatoasa, nu reprezinta tratamente medicale si nu pot inlocui sfatul medicului. Produsele Herbalife nu sunt medicamente si nu au rolul de a vindeca boli si afectiuni cronice. Sunt alimente dietetice si suplimenti nutritivi din plante pentru o nutritie echilibrata. Nu contin conservanti si ingrediente animale, sunt fabricate din ingrediente pure conform standardelor de calitate si control si nu contin componente daunatoare sanatatii. Pentru probleme grave de sanatate adresati-va medicului. Produsele Herbalife sunt disponibile numai prin distribuitori independenti autorizati.

Trafic.ro - clasamente si statistici pentru site-urile romanesti

Niciun comentariu: