Postări populare

miercuri, 5 ianuarie 2011

Angoasele unei mame! - tusea de noapte la BLOG DIPERIA.RO COMPANIE ECHIPA TERAPII TEHNOLOGIE SERVICII CONTACT Arhive pe blog FEBRUARY 4, 2010 Angoasele unei mame! - tusea de noapte la bebelusi

Autor: Dr. Genoveva Matei
   Buna ziua dragă mamă!
   Mă adresez ţie ca unei bune prietene şi vechi cunoştinţe, pentru că ştiu că amândouă suntem de aceeaşi parte a baricadei - fiecare dintre noi luptăm pentru sănătatea şi starea de bine a copilului nostru. Şi o facem după cum ştim şi putem noi mai bine. Şi, mai ales, o facem permanent.
   Acest permanent – zi de zi- tot timpul- fără încetare este cuvântul care mă frământă pe mine astăzi. De ce tocmai astăzi? Pentru că EU mă simt astăzi mai obosită, mai apăsată, mai dezorientată – de fapt, mai nemulţumită pentru că nu dau de capăt problemei mele.
   Iată despre ce este vorba: copilul meu tuşteşte de trei nopţi, cu o tuse seacă, mereu la aceeaşi oră- între trei şi patru dimineaţă. Şi nu mai pot dormi, nici eu, nici el, şi nici altcineva din casă. Ce-i de făcut? - mă întreb retoric, ca şi cum n-aş fi făcut nimic până acum, de mai bine de o săptămână…Am ajuns într-un punct critic, în care stagnez şi din care nu pot pleca fără un impuls extern!!
   Bun, acum parcă încep să mă mai limpezesc. Aici sunt două probleme. Eu, cu oboseala mea, şi copilul meu cu tusea lui, cu oboseala lui, cu sâcâiala lui, cu cearcănele, agitaţia şi toate cele care-l transformă dintr-un înger într-un…Uf, Doamne păzeşte, să nu mai spun în ce!
mai mult…

Niciun comentariu: